Dag 15 Moab - Bryce - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Jeroen en Brigitte - WaarBenJij.nu Dag 15 Moab - Bryce - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Jeroen en Brigitte - WaarBenJij.nu

Dag 15 Moab - Bryce

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Brigitte

15 September 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Vandaag eigenlijk niet zo'n spannend reisverslag. We zijn vanochtend vertrokken uit Moab richting Bryce, deze rit duurde ongeveer 5.5 uur inclusief foto stops. Onderweg zijn we door een ander National Park gereden, Capitol reef. Waar we erg mooi foto's hebben kunnen maken.
Tijdens deze rit zijn we door 3 plaatsjes heen gereden wat bestaat uit denk ik 20 huisjes een kerk en een pompstation. Om 4uur kwamen we aan in Bryce, waar we 2 nachten verblijven. Na alles weer uit de auto te hebben gesleept, hebben we nog een kleine wandeling gemaakt in het Nationale park hier Bryce Canyon. Wat echt een heel mooi park is en wat we morgen verder gaan verkennen, maar daarover morgen meer anders hebben we morgen niks te vertellen. Wel zal ik alvast een sneak preview geven in de vorm van een foto. Verder is er in de plaatsjes die bij de Nationale parken liggen niet veel te beleven het bestaat voornamelijk uit hotels en een tankstation dus ben je al gauw aangewezen op je hotel kamer. Tot morgen!!!