Dag 7 Los Angeles - Universal Studios - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jeroen en Brigitte - WaarBenJij.nu Dag 7 Los Angeles - Universal Studios - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jeroen en Brigitte - WaarBenJij.nu

Dag 7 Los Angeles - Universal Studios

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Brigitte

08 September 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag zijn we naar Universal Studios geweest in Hollywood.
In eerste instantie stond op de planning dat we zouden gaan fietsen van Santa Monica richting Venice beach maar doordat het hier toch wel erg warm zou worden vandaag hebben we toch besloten wat anders te gaan doen. De mensen die we gister hadden ontmoet waren al bij Universal Studios (US) geweest en raden dat ons echt aan om te gaan doen. En ik kan zeggen dat we er geen minuut spijt van hebben gehad, wat een mooi en leuk park is dit. Vanuit het hotel kon je met een gratis shuttle bus naar US toe en weer opgehaald worden op een afgesproken tijd. Na het ontbijt gingen we op pad de rit met de shuttle bus duurde een kwartiertje dus dat was wel lekker.
Eenmaal aangekomen begonnen we met de studio tour dit was echt heel leuk om te doen. Zo reden we door het bos waar Jurrasic park is opgenomen, het meer waar Jaws in zwom , en een set die ze gebruikte bij War of the world met het neergestorte vliegtuig. Na deze 3 kwartier durende tour zijn we verder het park in gegaan wat voornamelijk bestaat uit shows en 7D attracties. Nadat het al erg heet begon te worden besloten we in de splash te gaan nou hadden we dit al in verschillende parken gedaan maar nog nooit eentje waar je echt drijfnat uit vandaan kwam. Na nog wat attracties en shows werden we om 5uur weer opgehaald en terug gebracht naar het hotel. Morgen gaan we op tijd rijden richting Las Vegas en eigenlijk zijn we hier wel blij om.
LA is misschien voor sommige the place to be, ons is het erg tegen gevallen. Hollywoord is vrij achterhaald en verder is het verkeer hier een drama in de stad, op vrijwel elke rond weg van de stad rijdt je zo de file in. De afstanden zijn gigantische waardoor je eigenlijk al snel door de files de zin verliest om er naar toe te gaan. We zijn er geweest maar daar is eigenlijk alles wel mee gezegd op Universal studios na dan. Wij gaan slapen tot morgen vanuit Las Vegas !!!!!

• 08 September 2014 - 09:04

Ronnie:

Ik bespeur kortere verslagen en dat lijkt me een slechte zaak. Lappen tekst wil ik lezen! Ik verwacht dan ook een uitgebreide reportage van Las Vegas incl fotomateriaal en aanbevelingen. :)

• 09 September 2014 - 21:32

Caro:

Een week alweer voorbij jongens! Wat een heerlijke verhalen! Benieuwd naar de rest! X