Dag 6 Santa Barbara - Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jeroen en Brigitte - WaarBenJij.nu Dag 6 Santa Barbara - Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jeroen en Brigitte - WaarBenJij.nu

Dag 6 Santa Barbara - Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Brigitte

06 September 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag ging onze reis van Santa Barbara naar Los Angeles. Nadat we getankt hadden kon het beginnen, na gister bijna 5uur te hebben gereden hadden we vandaag een relatief korte reisdag van zo ongeveer 2uurtjes volgens de papieren. LA ja LA deze stad is zo gigantische groot dat je eigenlijk maar een speldenprikje kan bekijken in 2 dagen. Wij kozen ervoor om eerst naar het hotel te gaan, de spullen te droppen en dan verder de stad in. Dit was eigenlijk al een grote inschattingsfout van ons, want we stonden om half 1 al op de stoep van het hotel. Na ons keurig gemeld te hebben om in te checken zei de beste man dat we eigenlijk 2uur te vroeg waren en dat de kamer nog niet klaar was, ja lekker dan nou dan eerst maar een lekkere burger eten in het restaurant.
Na dit "kleine" hapje gingen we terug naar de balie. De beste man vertelde dat we alvast gebruik konden maken van het zwembad Ja Hallo daar komen we niet voor we willen de stad in en het liefst zonder al die spullen nog in de auto. Na wat gedoe konden we de koffers in het hotel laten en dan eindelijk de stad in. De eerste bestemming was Beverly Hills huizen kijken van rijke mensen. Nou huizen hebben we niet gezien wel hele hoge hekken met dikke rijen coniferen ervoor.op naar stopplaats nr 2dan maar dit was Hollywood Boulevard de straat met de bekende sterren nou ja bekende sterren 3 kwart van wat er ligt heb ik nog nooit gehoord maar dat zegt misschien meer over mij als over hun. De bekende sterren die ik namelijk ken lagen niet geheel toevallig in Hollywood onder de rode loper. Er was vanavond een film première van de film Sons of Anarchy en dan is eigenlijk de hele straat afgezet door hekken en beveiligingsmensen en deze straat stelde eigenlijk al niet veel voor maar nu waren we er eigenlijk al helemaal snel op uitgekeken. Na weer in de auto te zijn gestapt zijn we richting Rodeo Drive gereden een winkelstraat ala Pc Hooftstraat alleen dan wat groter niet echt interessant dus. Op naar de volgende plek Innsdale drive hier vandaan kan je heel dicht bij de bekendste letters van Hollywood komen. Na een klein uurtje in de file gestaan te hebben kwamen we er dan aan. Na wat mooie foto's te hebben gemaakt zijn we weer terug gereden naar het hotel waar we een verfrissende duik in het zwembad hebben genomen. Deze verkoeling hadden we echt ff nodig want het was vandaag in LA 35 graden en dat was toch ff wat anders dan de 21 graden die we gewend waren de afgelopen dagen. Snel omkleden en eten maar. We hadden vanmiddag mensen ontmoet die toevallig ook net aankwamen hier hebben we gezellig mee gegeten. dit was ons verslag weer wij gaan gauw slapen tot morgen!!!

• 07 September 2014 - 11:57

Papa:

Wat een geweldige reisverslagen , ik lees oma elke dag julie verslag voor en die begrijpt er niets van dat dit allemaal kan maar geniet er enorm van. Veel plezier verder en de groeten van oma en papa.

• 07 September 2014 - 12:09

Annelies Van Houten:

Wat ontzettend leuk om jullie verslagen te lezen en zo herkenbaar. Heel veel plezier daar en geniet ervan! groetjes Annelies